آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آخرین اخبار بارانی

میزان بارش بارون به نسبت هفته های قبل کاهش داشته ولی عصر همین امروز هم یه بارون خوشگل بهاری زد که حسابی چسبید

هرچند من سرم اونقدر درد میکرد که نتونستم لذت وافر ببرم از هوای آفتابی بارونی عصر

عرض کنم خدمتتون که اخبار جدید حکایت از آن دارد که این بارونهای اخیر گویا متعلق به اروپا میباشند در اصل، ولی به دلیل فوران آتشفشان ایسلند و گوگردی بودن جو بالای اروپا، برای اینکه بارون باعث پایین اومدن ذرات گوگردی و باقی قضایا به سطح شهرها نشه،اتحادیه اروپا طی یک عملیات نمیدونم چجوری ابرهاشون رو میفرستن اینور تا بارون نباره رو سرشون

حالا اگه وسط زمستون همه برفهای ما رو بکشن سمت خودشون نباید ناراحت بشیم

ما یه چیزایی شنیدیم و در این حد اطلاع رسانی کردیم. حالا هرکی حالشو داره بره تحقیق کنه مارم در جریان بذاره

با تشکر و احترامات فائقه

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:22

معلومه ولیعصر تبریز باید تو این اوضاع وصف شده خیلی دلچسب باشه....
ائنچه که در مورد بارون هم گفتی اصلا بعید نیست ...ولی مهم اینه که الان یه کشوری مثل ایران داره از این موقعیت بوجود اومده بهره می‌بره....این که بد نیست
با هزینه اونا و به کام ما....

khastgah سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:27

نظر من کوووووووووووووووو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد