آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

فادر فیگر

فادر فیگور........ 

 

سرنوشت محتوم ماست؟؟؟؟؟ 

 

کاش میفهمیدن بیشتر رفتنا برای فرار از همین فیگور هاست... بقیه بهانه ست...

نظرات 2 + ارسال نظر
khastgah سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:29

راستی خوش آمدی بانو

تایماز چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:51

قضیه چیه؟
فیگور چیه؟
فادر فیگور نمیگیره البته شاید به نظر فیگور بیاد
همه ش تقصیر تفاوت نسلهاست
دوره ما یکمی زیادی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد