آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

:*

میگه: "اگه چشم معشوقت رو ببوسی٬ یه مدت ازش دور میشی .......!"

حالا من دلم میخواد بدونم یکی که چشم معشوقشو نبوسیده و هفته تا هفته دورن ازهم اگه ببوسه چی میشه؟؟؟؟؟

ببوس و بوسه برگیر....... خدا رو چه دیدی یهو زد و واسه ما برعکس عمل کرد....

اصلا تو ببوس هر جا رو میخوای ببوس .......

نظرات 4 + ارسال نظر
khastgah سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:30

موافقم
ببوس و بوسه بگیر
که برای ما قانون جور دیگری خواهد بود

تایماز چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:55

پس بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح
بگذار تا بنوشمت ای چشمه زلال

راستی کی همچین افاضاتی کرده؟ اصلا جا قحطیه آدم چشم ببوسه؟
اونم با اون مژه های تیز؟
عاشیقین چوخدور سنین
کیپریین اخدور سنین
دردین نن من الورم
خبرین یخدور سنین

چقدر شاعر شدم من

کوروموزوم نا معلوم شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:35

امروز اتفاقا داشتم سر کلاس به بوسه ی چشم فکر میکردم چه عجیب
اولدوز ببخشید دیر دیر میام
تایماز تولدت مبارک

این اولدوز ببخشید دیر دیر میایمش خیلی پیچیده بود!!!
میبینی خواهر زندگی مشکل شده همه گرفتارن دیر دیر میان میرن
کلا حوصله وب نویس و وب خونیمون رو به افول گراییدن نموده شده

khastgah شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:48

تایماز خیلی شادی بانو این همه تحویلت می گیره ها:))
تولدت هم مبارک
این رو از کروموزوم تقلب کردم:)

همین دیگه فقط بلدین تقلب کنین
نه کادویی
نه تبریک درس درمونی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد