آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

loneliness

*

... در این کشاکش رنگین کسی چه می­داند

                       که سنگ عزلت من در کدام نقطه فصل است

هنوز جنگل ابعاد بیشمار خویش را نمیشناسد...

.

.

نظرات 2 + ارسال نظر
ونوس شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:10

با کسی چه می­داند و بعد از اون یه علامت سوال بزرگ کاملا موافقم

تایماز شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:47

هیچ جنگلی هیچ وقت ابعاد بیشمار خود را نخواهد شناخت و هیچ عابری نیز ابعاد جنگل پیش رویش را نخواهد شناخت
ولی هبچ کدوم اینا دلیل تنهایی نیست
اصلا اینا ربطی بهم داشتن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد