آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

Candan Ercetin - Elbette Lyrics

Günes her aksam batıp hergün doğuyorsaÇiçekler solup solup tekrar açıyorsa
En derin yaralar kapanıyorsa
En büyük acılar unutuluyorsa
Neden korkulur hayatta söyleyin bana
(ben neden hep aynı kalayım söyleyinbana)

Elbette bazen çiçek açıp bazen solacağım
Elbette daldan dala konup sonra uçacağım
Elbette bazen hızla dönüp bazen duracağım
Elbette bazen söyleyip bazen susacağım

İnanmadım asla inanamam
Herseyin bir sonu olduğuna

این ترانه یکی از بهترین ترانه های استانبولیه که من در تمام عمرم شنیدم

خواننده ش خانوم جاندان ارجتین هم واقعا صدای قشنکی داره و یه ترانه در پیت تا حالا ازش نشنیدم

این ترانه " البته" اونقدر به دلم نشست که خواستم اینجا بنویسم و معرفیش کنم

معنیش رو بعدا اضافه میکنم الان حسشو ندارم

نظرات 5 + ارسال نظر
khastgah چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:08

شما خدایی نکرده خودت رو خسته نکنی
میات رو جواب بدی هاااااااا

ونوس پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31

چرا اینقدر بی‌حوصله...؟!

* جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:53

خیلی قشنگه لیریکاش
Neden korkulur hayatta

البته صداشم قشنگه ورژن ایرونیش(دالی اوزی مونتاها) مرجانه... سوز صدا و سبک شون مشابهه ولی شعراشون و مضمون نه

تایمازی چقده تو باادبی... خانوم جاندان ارچتین :دی :*

معنی این جمله دقیقا چی میشه؟؟ ben neden hep aynı kalayım
من این جمله رو تو آهنگ نشنیدم... یعنب مثلا میشه من چرا در حال رکود موندم و اینا ... ؟؟؟؟؟؟

* جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:54

تایماز تو بیحوصله ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ رفر به اون بالایی یعنی این پست که...... بیحوصله بود؟

دریا شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:51 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
اگه لینک این آهنگ رو هم میذاشتی خوب میشد... مثلا کسی که مثل من این آهنگ رو نداره بتونه دانلودش کنه...
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد