آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

دلخوشیهای دم دستی

یکی از کارهایی که من از قدیم الایام بهش علاقه مند بودم و الان این علاقه در من بیشتر هم شده آب دادن باغچه هاست. من کلا عاشق طبیعتم و کوه و باغ و جنگل و هرچی که به نحوی با طبیعت مرتبط باشه رو دوس دارم. آب دادن به گلها و باغچه هم جزو این کاراس و کلی احساس خوب بهم می

الان دارم فکر میکنم اگه یه روی مجبور شم تو آپارتمان زندگی کنم یکی از این دلخوشیهامو از دست میدم. البته همونطور که مستحضرید هرکاری تا جایی لذت داره که تبدیل به وظیفه نشه. اگه یکی بگه پاشو گلا رو آب بده احساس خفقان به آدم دست میده. ولی وقتی کاری رو با شور و علاقه میکنی اون کار برات لذت بخش خواهد بود

امشب در حال و هوای مستی هوس نوشتن کردیم و اللا کلا کمی تا قسمتی نت زده شده ایم

 

همین دیگه

نظرات 5 + ارسال نظر
ادداشت های یک معلم پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:53 http://adab89.blogsky.com/

سلام

دقیقا مثل من. البته من از باغچه داخل خانه محرومم.اما تلافی اش را بیرون از خانه در اورده ام.

khastgah پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:21 http://khastgah.wordpress.com

منم باغداری دوست دارم
البته اگه حسش بیاد
و حسش درست مثل نوشتن های تو سالی یک دفعه می آد

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:52

منم اینکارو دوست دارم به خصوص قسمت آخرشو که میتونم حسابی به همه ی برگا آب بپاشم

ونوس جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11

نت‌زده شدنتون مبارک...
اصولا این کار حس خیلی خوبی به آدم میده
منم یه چند سالی هست که از این نعمت محروم شدم....

* یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:19

ما هم نت زده شدیم ایضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد