آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

همه حرفهای گفته شده

میگن اوایل قرن ۲۰ میلادی رئیس اداره ثبت اختراعات و اکتشافات از سمت خودش استعفا داد. دلیلش هم این بود که همه چیزایی که بشر لازم داره اختراع شده و دیگه چیزی برای اختراع کردن وجود نداره

حکایت وبلاگ نوشتن ماهم شبیه این قضیه شده! همه حرفای قشنگ و به درد بخور گفته شده و دیگه حرفی برای گفتن وجود نداره

حالا اینکه اینجا چیکار میکنم و بازم دارم آپ میکنم خودش جای سواله

کسالت و روزمرگی از سر و کولم بالا میرود. تابستان اصلا دوست داشتنی نیست

فقط میوه هاش خوبه. مخصوصا طالبی و خربزه

نظرات 6 + ارسال نظر
دریا شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:53 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
من که خودم نمیدونم توی وبلاگم چی بنویسم... ولی شما خیلی خوب مینویسید... اینو بی تعارف گفتم... خیلی راحت میتونید چیزی رو که میگید بنویسید... من که تا حالا نتونستم...
شاد باشی

* یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:22

همه حرفای قشنگ و به درد بخور گفته شده و دیگه حرفی برای گفتن وجود نداره...

شهرزاد دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:20 http://chasingsleep.blogfa.com/

سلام
تابستون مزخرف. مخصوصن واسه ما جنوبیا. میوه هاش حرف نداره راس می گی. هلوش مخصوصن.
منم گاهی فک می کنم دیگه چی مونده بگم.صب می کنم بعد خودش میاد...

khastgah دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:31

من هی گفتم تابستون خوب نیست زیبا نیست
خیجان انگیز نیست
گوش نمی کنید دیگه
کسالتتان به زودی به سر آید

* سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:24

هندونه از هر ۲ تاش بهتره :دی

فاطمه شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:18 http://aghooshemarg.blogsky.com/

طالبی و خربزه و هندونه و هلو و.... وای عاشق میوه های تابستونیم...:)

شعری گفتم از دل تنگم...خوشحال می شم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد