آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

refresh

فکر کنم 8 ماه پیش نوشته بودم که کار جدیدم رو دوس دارم و میخوام به ثبات برسم و از این حرفا 

ولی بازم نشد 

دوباره کارمو عوض کردم و رفتم سراغ یه کار جدیدتر و یه سوژه جدید 

فکر میکنم اگه قرار باشه اینجوری واسه دیگران عمله گی کنم و واسه خودم کار نکنم یه سه چهار سالی اینجا بمونم 

البته فقط فکر میکنم!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
khastgah جمعه 19 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 18:12

سلام عجب از این ورا

خودم آدم ژس از یک مدتی دوست داره که برای خودش کار کند
اما هی شغلت عوض کنی
به اعتبارت لطمه می خورد
من از مهر می رم سر کار جدید و نمی گم دیگه چیست کار:)

ذهن چسبناک شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:12

انگار این مشکلت اپیدمی شده

پری جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 13:09 http://sibeeetalkh.blogfa.com

چه خوب!!!!
قرمز ۲!!!قرمز۱رو خوندم وبا کامنت آخرش هم نظرم!

* شنبه 3 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:31

ممممممممم
خوب هی بهتر میشه دیگه... جای احسنت داره....

قبلنم این پست رو دیده بودم ولی ترجیح دادم اونموقع نظر نذارم :دی میدونی که چرا!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد