آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

خسته نیستیم

قانون شماره ۱۰ : 

 

اگه احساس خستگی بکنی احساس خستگی میکنی ولی اگه احساس خستگی نکنی احساس خستگی نمیکنی 

والللا

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشکیبا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:36 http://www.nashakiba.com

سلام
اولین و تنها پایگاه خبری تحلیلی موسیقی ایرانی با روزانه دهها خبر، عکس (از کنسرتها و برنامه های موسیقی) ، مصاحبه با اساتید و نوازندگان و خوانندگان موسیقی ، مقاله، فیلم و آهنگ (از گذشته تا امروز) در خدمت شما هنر دوستان عزیز می باشد.

* چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:28

تایماز داشتی با کسی دعوا میکردی؟ :دی

خاستگاه دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:05

کلا این روزها معلومه زیاد کار می کنی
مغزت قانون اختراع می کنه از خودش
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد