آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

*

عاشق صدای خنده هاشم...

روحم رو آکنده از زیبایی میکنه......

نظرات 3 + ارسال نظر
نادر پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:37 http://www.oxinads.com/?i=58494

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه
وبلاگ قشنگی داری
حیف نیست؟
چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی؟
تو میتونی با قرار دادن تبلیغات سایت زیر تو وبلاگت از وبلاگت پول دربیاری!
پس از طریق سایت زیر ثبت نام کن
عضو شو ضرر که نداره!!!
هروقت خواستی تبلیغانو از وبلاگت برمیداری
عضو شیا

تایماز جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:34

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:******************************

خاستگاه دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:30

وای من کسایی تو زمدگیم هستند که لبخنذهاشون خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد