آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

ناز ایله میسن....

*

چوخلار اینجیکدی کی، سن اونلارا ناز ایله میسن

منده اینجیک کی، منیم نازیمی آز ایله میسن

ائتمیسن   نازی   بو    ویرانه    کونولده   سلطان

اوین  آباد  اولا  ،  درویشه  نیاز   ایله   میسن

..........

من عشیران  اخوسام ، پنجه عراق اوسته گزه ر

                                                            گوزلیم ، ترک اولالی ، ترک  حجاز ایله میسن


*

نظرات 5 + ارسال نظر
تایماز جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 16:58

نه عجب بیول اوز گتیمیسن نورکی شعره؟
منده اینجیک کی منیم نازیمی آز ایلمیسن
بیراز ناز اله گوراخ!! البته شر المسن ها :)) ;)

* جمعه 3 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:24

((:

نجه یانی شر المییم؟ :دی بو سوز خالص شر الملدیداااا

ولله ایستدیم المادی... ایندی دیسن نازی باشلیاخدا.عواقبی اوزوونن :دی

خبر بده

تایماز شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:36

من شهریار دیلیجن ددیم منیم نازیمی آز ایله میسن
اوزون بولوسندا منیم ناز چکماخدا اجور الیم یخدی
اما اگر ناز اله ماخ گولون ایستیر اله
بلکه منده ناز چحماخ اورگشدیم بیراز ;)

* شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:46

وااااااا
گره اورگشسندا ناز چهماغی آخییییییییییی
دینده دیسن دویماخ یاخجیدی

خاستگاه دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:18

خیلی خوندنش برام سخت بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد