آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

قوانین زندگی

 

 

اونایی که قشنگ میخندن دل صافتری دارن و قابل اعتمادترن 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
* سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 22:25

بهبه
چشمای مبارکم روشن :دی

حالا اینایی که قشنگ میخندن کیانند ینی؟؟؟

:*

یکیش خودت
با اون لحن دلنشین خنده هات که آدم دلش واسه شنیدنش تنگ میشه

باران چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 http://the-rain.blogsky.com

پس دم خودم گرم.
دمت گرم

خاستگاه جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:25

بعد جچوری هست این قشنگ خندیدن؟

تایماز جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:30

یعنی تون صدای خنده قشنگه
yani inke khub mikhandan va lahne khandashun be del mishine
yani az tahe del mikhandan
rasti oon passwordi ke behem dade budi ro gom kardam
age momkene dobare baram benevis

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد