آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

تقدیر

کلی مشعوف شدم نصف شبی.... 

با تشکر از عزیزی که با لینک < داستان .. دادن روی کاناپه > بهاین وبلاگ رسیده. من که هی زیر و روش کردم چیزی پیدا نکردم

نظرات 1 + ارسال نظر
تایماز دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:03

متاسفانه آموخته های ما از زندگی به این حرکت نرسیده و متاسفیم که تجربه ای در این زمینه نداریم
فقط یه بار توی این وبلاگ روی کاناپه لم دادیم و لا غیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد