آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

*

اندیشیدن به پایان هر چیز،

 

شیرینی حضورش را تلخ می کند

 

بگذار پایان غافلگیرت کند

 

درست مثل آغاز... 

 

......................................................................... 

شیر یا خط... 

 

هر وقت بین که دوتا انتخاب  مردد بودی ؛ شیر یا خط بنداز

... مهم نیست شیر بیفته یا خط ... مهم اینه که اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه ، یه دفعه بفهمی ، دلت بیشتر میخواد شیر بیفته ، یا خط... ؟؟؟؟ 

 

.........................................................................

  

 

  

* جایی خوندم خوشم اومد... دلم نمیخواد منبع بدم... این شیر و خط و دقت کردین؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تایماز چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:27

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

* چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:25

اتفاقا منم اولین چیزی که یادم افتاد همین بود...

ولی اوون شیر یا خط جالبتر بوداا

شما بگین جالبتره حتما جالبتره دیگه
شیر یا خط جنبه قمارش بیشتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد