آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

۸ مارس سال گذشته

 

< روز جهانی زن را به مردانی که در دامن زن بزرگ شده اند، از شیره تن زن نوشیده اند،
اما این ریشه زنانگی را انکار کرده اند، تبریک بگویید
روز جهانی زن را به تمام مردانی که به زنان ظلم می کنند، تبریک بگویید
روز جهانی زن را به تمام مردسالارهایی که زنان را کتک می زنند،
سو استفاده جنسی می کنند، خوار و خفیف می کنند، تبریک بگویید. >

 

جایی خوندمش. تاریخ گذشته ست ولی قشنگه... بمناسبت روز زن درج شده بود! همیشه میشه تبریک گفت...

نظرات 1 + ارسال نظر
* جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:55

نگرفتی تایماز... منظورم قمارش نبود... منظورم واقعا همین بود... که در همون حین لازم نیست شیری بیاد یا خطی تا سرنوشتتو تعیین کنه... تو همون لحظه که خدا خدا میکنی که یکی از این ۲ تا بیادخودت میفهمی کدوم انتخاب توئه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد