آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

یومیه

امروز بعد مدتها هوس کردیم یومیه نگاری کنیم.الان در دفتر کارگاه نشسته ایم.ناهار را میل نموده ولی چائی را ننوشیده ایم! اولدوز جان در مسافرت میباشند و گویا حسابی خوش میگذرد که امروز سراغی از ما نگرفته اند! 

دیروز کلی سرمان شلوغ بود و وقت سر خاراندن نداشتیم ولی امروز کارهایمان سبک شده است! اصولا آخر ماه که میشود ما دفترفنی چی ها سرمان به شدت شلوغ میشود و به کارمندان بانک میگوئیم زککی!!! 

ما فعلا اراده نموده ایم رژیم بگیریم و در مدت ۱۰-۱۵ روز کلی شکم کوچک کرده ایم و الان خیلی متناسب شده ایم!همه هم ازعان میکنند که کلی شکممان آب رفته است ولی نمیدانیم وزن کم کرده ایم یا نه! اگر حدود ۴ کیلو وزن کم کنیم برایمان کفایت میکند 

دوستان میگویند ۵شنبه جمعه برویم شمال ولی نمیدانیم برویم یا نرویم هنوز مردد میباشیم 

اینجا کلی دوستان باحال داریم خودمان هم کلی باحالیم و ببینید باحال در باحال چه میشود! 

ما هنوز نمیتوانیم ترک عادت کنیم که بابا وقتی چیزی تو ذهنت نیست مجبوری مطلب بنویسی!! 

دلمان مسافرت دونفره میخاهد با اولدوزجانمان! 

صدای بیل مکانیکی از بیرون می آید.از داخل هم صدای مهر کردن پرمیتهای شروع عملیات می آید ملت رفته اند جلسه! ما شده ایم مورچه کارگر به جلسات دعوتمان نمیکنند!!! 

اینجا حس انفعالی بهمان دست داده! اگر حرف بزنیم میشویم چاپلوس و خ ا ی ه مال و اگر حرف نزنیم کسی پی به تفکرات استراتزیکمان نمیبرد! درست است که کار کار بزرگییست و ما هم به نسبت ایام قدیم خوب پول میگیریم ولی اینجا احساس انفعالی میکنیم در حالیکه میدانیم از خیلی جهات از خیلی ها سرتریم 

امیدواریم این کار جدیدی که ذهنمان را به خود مشغول کرده است بگیرد تا از این حالت انفعالی و از این حقوق بگیری که از قدیم با مزاجمان سازگار نبوده است خلاص شویم 

نیم ساعت است به اولدوز جان اسمس زده ایم دریغ از یک اهن یا اوهون! چرا کسی به فکر دل ما نیست؟  

من چایی میخام آقا جبرئیل!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:30

بعضیها میان نظر میذارن بعد میرن حذف میکنن!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد