آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

افتخار

بهش که گفتم گفت امیدوارم همیشه به خودت زندگیت و انتخابت افتخار کنی... دلم لرزید....

نظرات 3 + ارسال نظر
taymaz دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:27

به کی گفتی؟
کی بهت گفت؟
چرا تنت لرزید؟

* دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:51

گفتم که کی بهم گفت...
لرزید که اگر نشه...................

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:55

چرا واسه پایینیه نظر نذاشتی؟؟؟؟؟ دلیل خاصی داره؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد