آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

آنچه از زندگی می آموزم...

کوه با نخستین سنگها آغاز می‌شود/انسان با نخستین درد/در من زندانی ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمی‌کرد/من با نخستین نگاه تو آغاز شدم

خوشبختی

واقعاخوشبختی فاصله بسیار کوتاه بین دو بدبختیست....

 هر کی بهش نرسیده حتما میرسه

نظرات 1 + ارسال نظر
taymaz پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:27

مسئله مهم اینه که تعریفمون از خوشبختی و بدبختی چی باشه
آیا سرماخوردگی هم بدبختی محسوب میشه؟
آیا هر آن چیزی که در یک آن اتفاق میفته و ممکنه خوشایند ما نباشه بدبختی محسوب میشه؟ بدبختی کلمه خیلی بزرگیه اولدوز جان
همونطور که خوشبختی هم کلمه بزرگیه
میدونی آدمهای شاد کیا هستن؟
اونایی که با خوشیهاشون حال میکنن و با ناخوشی هاشون سر میکنن و به جای شکایت کردن و خودخوری کردن سعی میکنن شرایط رو برای خودشون بهتر کنن.
نمیگم به نفع خودشون!!! دقیقا میگم برای خودشون!!! این دوتا باهم فرق دارن
فقط کمی صبر لازمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد